Мүсініңізді қадағалаңыз: іш ауырлайды, ал ауырлық орталығы ауысады Мүсініңізді қадағалаңыз: іш ауырлайды, ал ауырлық орталығы ауысады

Мүсініңізді қадағалаңыз: іш ауырлайды, ал ауырлық орталығы ауысады

Осы кезеңде сіз ішіңіздегі қосымша салмақтың орнын толтыру үшін жүрісіңіздің өзгергенін байқай аласыз. Сіздің салмағыңыздың орталығы өзгергендіктен, сізге мүсініңізді бақылау өте маңызды. Тегіс арқа сізге ішіңізде орынның көбірек болатынын сезінуге мүмкіндік береді, сонымен қатар төменгі арқа мен иық аймағындағы ауырсынудан сақтайды.

Өзіңізді жайлы сезіну үшін мүмкіндігінше жайлы сезінетін ыңғайлы аяқ киімді ғана киюге тырысыңыз. Биік өкшелі және қысатын аяқ киімнен аулақ болыңыз. Сіз бір артық өлшемді аяқ киім сатып алу қажеттілігін байқай аласыз, ал кейде тіпті екі өлшемге – бұның барлығына гормондар кінәлі. Кейде аяқтың мөлшері босанғаннан кейін де өзгеріссіз қалуы мүмкін.

Қазір аяғыңызбен көп уақыт жүрмеу маңызды, өйткені сіздің басыңыз айналуы мүмкін. Тым кенеттен тұруға болмайды: өз денеңізді күйдің өзгеруіне байланысты бейімделуіне мүмкіндік беріңіз.

Егер сіз бұлшық еттеріңізді созған болсаңыз, табиғи емдеу әдістерін қолданып көріңіз. Жылы ванна немесе душ, массаж және қалыпты жаттығулар көмектесе алады. Егер ауырсыну жойылмаса, физиотерапевтке бару туралы ойланыңыз. Арқа бұлшықеттерін күшейтуге арналған арнайы жаттығулар да бар.

EmptyView