Іш қату кезінде не істеу керек Іш қату кезінде не істеу керек

Іш қату кезінде не істеу керек

Өкінішке орай, жүктілік кезінде біздің денеміз жағымсыз заттарды да шығарады: токсикоз, ісіну, көңіл-күйдің өзгеруі. Жүктілік кезінде іш қатудың ең көп кездесетін проблема екенін білесіз бе?

Маңызды ұсыныс: ауыр зардаптар мен асқазан-ішек жолдары ауруларының дамуын болдырмау үшін әрдайым дәрігердің көмегіне жүгініңіз, тіпті іш қатудың аз белгілері болса да. Әсіресе, жүктілік кезіндегі дұрыс емес дәрет туралы сөз болғанда.

Жүктіліктің 2 триместріндегі іш қатудың негізгі себептерінің бірі - үнемі өсіп келе жатқан жатыр, ол көршілес мүшелерді басады, ішекке сақталған «орынды алады», бұл қалыпты ас қорытуға ықпал етпейді. Нәтижесінде іш қату дамуы мүмкін.

Жүктілік кезінде іш қатуға қарсы күресті диета мен өмір салтын өзгерту арқылы бастаған жөн. Жеңіл физикалық жаттығуларға назар аударыңыз. Қозғалысты сіздің өмір салтыңызға қосу дұрыс оксигенациялауды және көптеген органдардың жұмысын қамтамасыз ету үшін өте маңызды.

Қосымша кеңестер:

  • Таза суды көп ішіңіз. Күніне кем дегенде алты стакан.

  • Шайды жеміс шайымен алмастырыңыз. Қара шай зәр айдаушы құрал болып табылады және ағзадағы сұйықтық тепе-теңдігін төмендетеді.

  • Бекітетін қасиеттері бар тағамдардан аулақ болыңыз: ақ күріш, қайнатылған сәбіз, банан, тұтас дәнді нандар, асқабақ.

  • Аз мөлшерде үнемі тамақтаныңыз (күніне 5-6 рет). Әр тамақ кезінде дәнді дақылдар (нан, жарма, макарон, ботқа), көкөністер немесе жемістер бар екеніне көз жеткізіңіз.

Жүктілік кезінде іш қатудан сақтанудың ең жақсы әдісі - рационалды тамақтану. Ең алдымен, сіз талшыққа бай тағамдарды қолдануға назар аударуыңыз керек:

  • бидай кебегі

  • зығыр майы

  • атбас бұршақтар

  • кептірілген жемістер (қара өрік, өрік)

  • меруерт арпа

  • брокколи, шпинат, қырыққабат.

Қызылшаға ерекше назар аудару керек. Оны қайнатқан немесе көкөніс шырындарына қосқан пайдалы. Қызыл қызылша, құрамында басқа талшықтары бар көкөністер сияқты, ас қорыту жүйесін ынталандырады және нәжістің кетуіне ықпал етеді.

Нәжістің бұзылуының алдын алу ретінде ашытылған сүт өнімдері көмектеседі. Пробиотикалық йогуртты күніне кем дегенде бір рет жеген жөн: бұл іш қату мен метеоризм қаупін азайтады.

Ұзақ уақытқа созылған іш қату тек жағымсыз емес, сонымен қатар денсаулыққа қауіпті екенін есте ұстаған жөн. Сондықтан, егер үйдегі дәрі-дәрмектер мен диета көмектеспесе, сіз гинекологқа немесе жүктілік кезінде рұқсат етілген іш жүргізетін дәрілерді немесе қоспаларды тағайындайтын отбасылық дәрігерге хабарласыңыз.

EmptyView