«Анашым, әперші»: балалардың шексіз өтініштерімен қалай күресуге болады. Қалай келісуге болатындығы жөніндегі кеңестер «Анашым, әперші»: балалардың шексіз өтініштерімен қалай күресуге болады. Қалай келісуге болатындығы жөніндегі кеңестер

«Анашым, әперші»: балалардың шексіз өтініштерімен қалай күресуге болады. Қалай келісуге болатындығы жөніндегі кеңестер

«Баланың бойында «қалаймындар» қайдан пайда болады?»

Әдетте, тілек қалыптастыру үшін бала оны көруі керек. Ол мұны қайда істей алады:

  • Супермаркет сөрелерінде. Ата-аналар шопингпен айналысса, бала өзі үшін көптеген "қажетті" заттарды таба алады!

  • Оның жасындағы басқа балалардан. Мысалы, көрші балада ауланың барлық ұлдарының жүрегін жаулап алған жаңа машина бар, сонымен қатар оның жасыл шанағы бар және өзі жүреді.

  • Басқа балаға сыйлық. Балаға оны аз жақсы көретіндіктен емес, басқа баланың туған күні болғандықтан ойыншықтың басқа балаға сатып алынғанын түсіну қиын.

  • Теледидардан жарнамаларды қарау кезінде.

Баланың «Анашым, әперші» өтінішіне қалай қараған жөн

Мінез, мақсаттылық қарым-қатынас моделі және басқа да маңызды нәрселер балалық шақта қаланғанын бәріміз білеміз. Әрине, қиын тәрбие жолында ата-аналар көптеген қиындықтарға тап болады.

"Анашым, әперші!" жағдайына бетпе-бет тап келген кезде балаңызға сізде ақша жоқ екенін айтпаңыз. Бала сізге сенбейді және сіз оның сенімін жоғалту қаупін тудырасыз. Тәрбие сабағы ретінде дүкенге баруға алдын-ала дайындалу керек.

Мысалы, сіз тек белгілі бір заттарды ала алатын ойын туралы ойлана аласыз. Балаңызға олардың не үшін қажет екенін және олардың маңыздылығы неде екенін айтыңыз. Үйде немесе көшеде" дүкен " ойындарындағы жағдайларды модельдеуді ұмытпаңыз және ойын арқылы барлық өнімдердің пайдасы жоқ екенін түсіндіріңіз, мысалы, ішің немесе тісің ауырады деп түсіндіріңіз.

Дүкенге бару кезінде бірнеше мінез-құлық ережелері

  • Баланың қарны тоқ болуы керек.

  • Балаңызбен алдын-ала сатып алу тізімін талқылаңыз. Егер ол тағы бір нәрсе сұрай бастаса, оған сіз келіспегеніңізді еске түсіріңіз. Егер бала жылай бастаса және айқайласа, дүкеннен шығып кетуге тырысыңыз. Үйге бара жатқанда, ол тынышталған кезде, оның мінез-құлқына ренжігеніңізді айтыңыз және сіз бірге дүкенге қалай баруға болатындығын келісуіңіз керек.

  • Кейде "әперші" деген тұрақты сұраныстардың артында жылу мен еркелетудің болмауы жатыр. Неліктен нәресте жұмсақ ойыншықтарды үнемі көрсетіп отыратындығын немесе сезімтал заттарды сатып алуды сұрайтындығын талқылау қажет.

  • Бопсалаумен айналыспаңыз: қаланған тауарды сатып алудың орнына бірдеңе орындауды талап етпеңіз.

  • Баладан белгілі бір заттың не үшін қажет екенін түсіндіруді сұраңыз.

  • Балаңызға ойлануға уақыт беруді үйретіңіз.

Әрине, әрқайсымыз өз баласына бала кезімізде жетіспейтін барлық нәрсені бергіміз келеді. Бірақ егер сіз баланың қыңырлығынан бас тартпасаңыз, бұл оның басына дұрыс емес құндылықтарды тағайындауына жол береді. Баланы сатып алуға және ата-ананың сүйіспеншілігін басқа сатып алумен алмастыруға тырыспаңыз. Сонда мәселе өздігінен шешіледі! 

EmptyView