Аяқ массажы: жүкті әйелдердің өміріндегі маңызды тәртіп Аяқ массажы: жүкті әйелдердің өміріндегі маңызды тәртіп

Аяқ массажы: жүкті әйелдердің өміріндегі маңызды тәртіп

Екіншіден, әсіресе жүктіліктің үшінші триместрінде көптеген әйелдер қозғалуда қиындықтарға тап болады. Қосымша килограммдар, сұйықтықтың сақталуы, ісіну – мұның бәрі аяққа әсер етеді.

Массаж болашақ ананың жағдайын жеңілдетуге және шаршауды жеңілдетуге көмектеседі. Бірақ оны орындау үшін Сіз бірқатар ережелерді білуіңіз керек.

Жүктілік кезіндегі аяқ массажы физикалық шаршауды азайтуға ғана емес, сонымен қатар әйелді тыныштандырып, психоэмоционалды жағдайды теңестіреді.

Жүктілік кезінде аяқ массажын жасауға көрсеткіштер:

  • тамырлардың варикозды ауруларға бейімділігі

  • АІЖ жұмысының бұзылуы, іш қату

  • созылу белгілері

  • төменгі арқадағы ауырсыну

  • қан айналымын жақсарту.

Массажды тек сізді бақылап жүрген дәрігер тағайындай алатындығын түсіну маңызды.

Бірінші триместрде кез-келген массажға, аяқтың массажына тыйым салынады. Ахила мен өкше аймағында аналық бездер мен жатырмен өзара байланысты нүктелер орналасқан. Оларды түсік түсіруші деп атайды, өйткені оларға абайсыз әсер ету ұрықтың дамуының бұзылуына және тіпті өздігінен түсік тастауға әкелуі мүмкін. Сондықтан, алғашқы сатыларда сипап-сипаудан тұратын жеңіл өзін-өзі массаж жасауға ғана рұқсат етіледі.

Жүктілік кезінде аяқтың массажына қарсы көрсеткіштер де бар:

  • кез-келген жұқпалы немесе вирустық аурулар

  • жоғары температура

  • жоғары қан қысымы

  • токсикоз

  • орналасуына қарамастан кез-келген ісіктер

  • эпилепсия

  • ері аурулары

  • аутоиммундық бұзылыс.

Қатты ісіну кезінде болашақ ана міндетті түрде дәрігердің назарын осыған аударуы керек. Бұл әртүрлі патологиялардың симптомы болуы мүмкін.

Екінші триместрде аяққа массаж жасау ұсынылады, ал үшінші триместрде бұл қажет. Оның он екінші аптадан кейінгі орташа ұзақтығы аптасына бір рет 10-20 минутты құрауы керек. Өзіңіздің сезімдеріңізді тыңдау маңызды, егер олар жағымсыз болса, массажды тоқтатқан дұрыс. Үшінші триместрде сіз массаж уақытын 40 минутқа дейін, ал оның жиілігін аптасына 2-3 рет көбейте аласыз. Ол физикалық жеңілдікпен қатар, босануға дайындалуға көмектеседі. Жүктіліктің соңғы апталарында күн сайын аяққа массаж жасауға болады.

Аяқ массажының ережелері:

  • жүкті әйелдің жағдайы ыңғайлы болуы керек

  • массаж жасау үшін майды міндетті түрде қолдану қажет

  • аяғыңыздың құрысуға жақын жерлеріне барынша назар аудару керек

  • қозғалыстар тамырлардан лимфа түйіндеріне бағытталуы керек

  • қимылдар жеңіл, сипалаушы болуы керек

  • аяқтың иілу-созылу қозғалыстары, сондай-ақ олардың айналуы қажет

  • егер сіз өзіңізді нашар сезінсеңіз, ішіңіз ауырса немесе ауырса, массажды тоқтатыңыз

Жүктілік кезінде ісіну кезінде аяққа массаж жасау қатаң тыйым салынады:

  • ішпен жатуға

  • тамырларды басуға

  • лимфа түйіндеріне әсер етуге

  • дененің бөліктерін басуға, тербеліс және соққы әдістерін қолдануға

  • ваннадан кейін бірден массаж жасауға, денені сәл салқындату керек

  • өзіңізді жақсы сезінбейтін болсаңыз, массаж жасауға.

Эфир майларын қолданған кезде және мұны бәрібір жасау керек, олардың көпшілігі аллергендер екенін ұмытпаңыз. Сондықтан оны дененің кішкене аймағында сынап көріңіз немесе нәресте майларын қолданыңыз, әдетте олар аллергия тудырмайды.

EmptyView