Логопедиялық ойындар: баланың сөйлеуін дамытуға арналған жаттығулар Логопедиялық ойындар: баланың сөйлеуін дамытуға арналған жаттығулар

Логопедиялық ойындар: баланың сөйлеуін дамытуға арналған жаттығулар

Бала дыбыстарды қатты шатастырады, бірнеше түзетулерден кейін сөздерді дұрыс айтпайды ма? Мәселеге ертерек назар аударып, логопедке уақытында келген дұрыс.

Ең бастысы, оны өз бетімен жібермеу және бала мектепке бармас бұрын оны түсінуге тырысу.

Бірақ сіз үйде жаттығуды бастай аласыз: сөйлеуді дамытуға арналған скучно жаттығулар сөзсіз пайдалы болады.

Ерте жаста балаларда сөйлеудегі проблемалар жиі кездеседі:

  • дыбыстарды ауыстыру: сөйлеудегі" ш "" с"," р " "л" болып өзгереді. "Пальто" сөзінің орнына бала "суба" дейді; "ш" жиі "ф" — ға айналады - "шапканың" орнына "фапка" алынады.;

  • қиын дыбысты өткізіп жіберу: "лапа" сөзінің орнына ол "апа" алады.

Көбінесе сөйлеу бұзылыстары баланың әлсіз тыныс алуына, жақтың немесе тілдің бұлшық еттерінің дамымауына байланысты пайда болады.

Мүмкін бала қатты тамақты кеш шайнап, ұзақ уақыт емізік сорып, бөтелкеден ұзақ уақыт тамақтана бастаған шығар. Барлық бұл еді даралығын логопедиялық мәселесі.

Мүмкін, баланың фонемалық есту қабілеті дамымаған шығар.

Егер балада тілдің артикуляциялық позициясы әлсіз болса, ұрттары, әлсіз тыныс алу, сөйлеудің бұрмалануы болса, ол сөйлеген кезде ұрттарын үрлейді — сіз жаттығуды бастауыңыз керек. Кез-келген сөйлеу терапиясы мәселесін 2 айлық сабақта шешуге болады. Фонемалық есту өте тез дамиды.

Логопедиялық ойындар

Жеңіл жаттығу: "жылқы-саңырауқұлақ-баян»

Бұл артикуляциялық гимнастика айна алдында жасалады. Сізге аптасына кемінде 3 рет 7 минут жаттығу керек.

Еріндерді алға шығарып, ауызды аздап ашасыз да, жылқының тұяғы жерге тигендей тілмен тоқылдату қажет.

Сөйлеу кезіндегі тыныс алуды жаттықтырамыз: «Қар ұшқыны»

Мақта тілімін алыңыз, оны түтетіңіз — бұл "қар ұшқыны" болады. Ала бала болса аула ішінде қар ұшқынын әрі-бері ұшыратын желді бейнелейтін болады. Қар ұшқыны жел қайда үрлесе сонда ұшады. Бала еріндерін дөңгелетіп қар ұшқынын баяу ұшыруы тиіс. Ал тынысты бұл жағдайда мұрын арқылы алуы тиіс.

Дыбыстармен ойнау: «Дыбыстар неге ұқсайды?»

Дыбыстың нені еске салатындығын бірге ойластырыңыз, ал бала бейнелеуі тиіс:

Мысалы, «сссс» — піл секілді ысқырамыз.

«Шшшш» — дөңгелектің желі шыққандай шықылықтаймыз.

«Рррр» — ит немесе трактор секілді ырылдаймыз.

«Лллл» — ал бұл ұшақтың гуілі.

EmptyView